Модель районного методичного об'єднання вчителів фізики та астрономії
Районна науково - методична проблема
«Якість освіти через діагностику знань і використання інформаційних технологій»
„Забезпечення якості фізичної освіти через впровадження інноваційних технологій,
„Забезпечення якості фізичної освіти через впровадження інноваційних технологій,
навчання та проведення моніторингових зрізів знань"
Інформаційний модуль:
Школа передового досвіду „Я роблю ЦЕ так"
Консультаційні лінії:
„Методика викладання"
„Експеримент"
„Розв'язування задач"
„Комп'ютерна підтримка викладанняфізики"
„Моніторинг та діагностика знань" „Педагогічні технології"
„Методика викладання"
„Експеримент"
„Розв'язування задач"
„Комп'ютерна підтримка викладанняфізики"
„Моніторинг та діагностика знань" „Педагогічні технології"
Практичний модуль
1. Конкурс - огляд кабінетів фізики
2. Проблемно - методичні семінари:
«Вектор»(для вчителів I, II категорії)
«Методичний орієнтир" (для молодих спеціалістів та початківців)
3.Участь у Всеукраїнських конкурсах «Левеня » та «Колосок»
4. Участь у Всеукраїнській фізичній олімпіаді
5.Методичні ярмарки
Науково- теоретичний модуль
Творча група „Професіонал"
Проблемно - методичні семінари
Авторські семінари - практикуми
Створення методичного бюлетня «Проблеми і пошук»
Мета і завдання
Створити сприятливі умови для роботи вчителя фізики в системі особистісно-зорієнтованого навчання, профілізації та диференціації змісту освіти, відкритого тестування та моніторингу знань, інтеграції змісту освіти, впровадження технологій продуктивного навчання.